full screen background image

Універсальні поради успіху від Володимира Дегтярьова

У ролі спікера на профорієнтаційний курс «ПроLife» в Інститут філології запросили директора однієї з найбільших українських піар-агенцій «Newsfront» Володимира Дегтярьова. Розповівши про власний кар’єрний шлях злетів і падінь, Володимир поділився з учасниками життєвим досвідом і спостереженнями. В результаті у слухачів склалося певне враження, що треба і не треба робити молодій людині, аби досягти успіху в професійній сфері

1. Шукайте можливість отримати досвід. Для цього чудово підійдуть:
- Студентські ініціативи.
- Стажування. Навіть безкоштовне.
- Благодійні заходи. Це чудова нагода отримати досвід спілкування з різними людьми, навчитися розподіляти свій час.

2. Будьте в курсі актуальних для сфери вашого професійного зацікавлення подій. Пишіть на них відгуки, рецензії. За можливості публікуйте їх. Це чудовий спосіб висловити свою думку.

3. Не нехтуйте зустрічами, на яких можна познайомитися з людьми професійного кола, яке вас цікавить.

4. Беріть участь у заходах, де є елементи змагання, рейтинги. Адже будь-які змагання змушують вийти зі сфери свого комфорту й боротися за звання кращого.

5. Шукайте інтереси, які можуть розвинути вашу ерудицію. Читайте профільні блоги.

6. Не забувайте про етику міжособистісних стосунків. Адже все, що ви робите, рано чи пізно повертається до вас.

7. Ви маєте знати власні переваги, чітко визначати пріоритети.

8. Ведіть свій блог. Він дає широкі можливості презентації вас і ваших професійних зацікавлень через опубліковані на ньому рецензії, статті.

9. Не нашкодьте власній репутації через свої профілі в соцмережах. Свідомо вибирайте фотографії, якими ви можете поділитися з іншими користувачами, сторінки, які вподобуєте. Адже лайк під дивним фото чи перепост підозрілої інформації може зіпсувати враження про вас у роботодавця, який поцікавиться вами через соцмережі.

10. На таких порталах, як Youtube, Flickr, Instagram, Foursquare, користуйтеся правилом «бути корисним, не ширити негатив».

11. Відсилаючи резюме, обов’язково прикріплюйте до нього супровідний лист. В ньому роботодавець може знайти ту інформацію, якої нема в резюме.

12. Створіть власний профіль на Linkedin. В цій мережі ви зможете спостерігати або й безпосередньо брати участь в профільних дискусіях. Єдина умова – знання англійської мови.

13. Ходіть на профільні конференції.

- Щоб взяти від них по максимуму, готуйтеся заздалегідь: перечитайте програму заходу, дізнайтеся більше про доповідачів і їхні теми виступу.

- Приїдьте заздалегідь. У вас буде час першим зареєструватися й познайомитися з доповідачами.

- Не забудьте взяти бейдж і візитки – це полегшує знайомство з іншими учасниками й дає можливість зберегти контакти.

- Сідайте в перші ряди. Тоді ви опинитеся в найближчому колі до спікера. Ваші питання будуть почуті якнайкраще.

- Не бійтеся ставити питання. Обдумуйте їх, проговорюйте про себе. Вдале запитання допоможе розкритися спікеру й створить позитивне враження про вас.

- Не поспішайте їсти під час кава-брейків. Краще витратьте цей час на спілкування з колегами й налагодження нових контактів.

- Завівши нові знайомства, не полінуйтеся написати колегам листи-нагадування про себе на 2-3 речення. Це може бути коротке питання, враження від заходу тощо. Так ви краще запам’ятаєтеся потенційним партнерам.

14. Прочитайте на дозвіллі такі книжки: "7 навичок високоефективних людей" Стівена Кові, «Тайм-Драйв. Як встигати жити і працювати" Гліба Архангельського, «Перетвори себе в бренд. 50 способів зробити з себе бренд» Тома Пітерса, «Ніколи не їште наодинці» Кейт Феррацци, «PR високого полета. Как сделать из топ-менеджера звезду» Інни Алєксєєвої та Тетяни Гуляєвої.

Текст: Анна Мукан